Glovo Zagreb
Zagreb HR | 2024 | 450 m² | 3D – Vividforge
Glovo, dostavno podjetje iz Barcelone, nas je kontaktiralo ter prosilo, da pripravimo predlog za prenovo njihovih pisarn na Hrvaškem. Cilj projekta je bil izboljšati funkcionalno zasnovo pisarn, ustvariti bolj odprt prostor, ki odraža vrednote podjetja, ter zagotoviti možnost prihodnje rasti z večjim številom delovnih mest s premišljenim notranjim oblikovanjem – vse to pa v okviru Glovovih smernic in proračuna.
Za dosego teh ciljev smo v MESH Studiu optimizirali razporeditev pisarn, da bi dodali več delovnih mest, ne da bi pri tem žrtvovali udobje. Vključili smo cone za sodelovanje in poskrbeli, da postavitev spodbuja kreativnost ter interakcijo med zaposlenimi. Barvna shema, ki temelji na rumenih poudarkih, se ujema z živahno identiteto blagovne znamke Glovo, hkrati pa odseva edinstven značaj njihove hrvaške poslovalnice. Ključni oblikovni elementi, kot so coworking otoki, so ohranili igriv in inovativen duh podjetja, medtem ko so subtilne arhitekturne spremembe omogočile, da je prenova ostala učinkovita in stroškovno dostopna. Zelenje in skrbno zasnovana skupna območja pa so ustvarila sproščeno in prijetno okolje za zaposlene in goste. S tem uravnoteženim pristopom med funkcionalnostjo in estetiko je MESH Studio ostal zvest Glovovi viziji, hkrati pa dodal svoj unikaten pristop k notranjemu oblikovanju. To je pripomoglo k ustvarjanju produktivnega in prijaznega delovnega okolja za rastočo ekipo.
VEČ PROJEKTOV
Glovo, dostavno podjetje iz Barcelone, nas je kontaktiralo ter prosilo, da pripravimo predlog za prenovo njihovih pisarn na Hrvaškem. Cilj projekta je bil izboljšati funkcionalno zasnovo pisarn, ustvariti bolj odprt prostor, ki odraža vrednote podjetja, ter zagotoviti možnost prihodnje rasti z večjim številom delovnih mest s premišljenim notranjim oblikovanjem – vse to pa v okviru Glovovih smernic in proračuna.
Za dosego teh ciljev smo v MESH Studiu optimizirali razporeditev pisarn, da bi dodali več delovnih mest, ne da bi pri tem žrtvovali udobje. Vključili smo cone za sodelovanje in poskrbeli, da postavitev spodbuja kreativnost ter interakcijo med zaposlenimi. Barvna shema, ki temelji na rumenih poudarkih, se ujema z živahno identiteto blagovne znamke Glovo, hkrati pa odseva edinstven značaj njihove hrvaške poslovalnice. Ključni oblikovni elementi, kot so coworking otoki, so ohranili igriv in inovativen duh podjetja, medtem ko so subtilne arhitekturne spremembe omogočile, da je prenova ostala učinkovita in stroškovno dostopna. Zelenje in skrbno zasnovana skupna območja pa so ustvarila sproščeno in prijetno okolje za zaposlene in goste. S tem uravnoteženim pristopom med funkcionalnostjo in estetiko je MESH Studio ostal zvest Glovovi viziji, hkrati pa dodal svoj unikaten pristop k notranjemu oblikovanju. To je pripomoglo k ustvarjanju produktivnega in prijaznega delovnega okolja za rastočo ekipo.